V kterém ročním období může dítě na dvoukoláku jezdit?

22.03.2018

Když jsem řešil otázku, v jakém měsíci začít propagovat dvoukolák pomocí kampaní, nemohl jsem se rozhodnout. Jsem totiž přesvědčený, že dvoukolák je dopravní prostředek, který je schopen dobře posloužit bez ohledu na roční období.

Je jasné, že největší chuť na výlety má člověk v létě. Jenže copak v listopadu a v prosinci nejsou krásné dny, kdy je téměř hříchem nevyrazit za město? Prodejce vám řekne, že lidé přece nekupují koloběžky a odrážedla v listopadu, ale zaměřují se na sáně a lyže. Tedy pokud nemají letní dopravní prostředky sloužit jako dárek pod stromeček.

Ano, marketingově to asi dává smysl. Při přípravě kampaně jsem se proto podřídil autoritě prodejních zkušeností. Vnitřně jsem však nesouhlasil. Dvoukolák si poradí i v těžším terénu než koloběžka a odrážedlo. Neodradí ho voda, bláto ani trocha sněhu. Outdoor je přeci o radosti z toho, že si vychutnáváte proměny počasí všemi smysly. Také je o vytrvalosti, odolnosti a odměny v podobě krásných pocitů, když se na kopci najednou vyčasí a vy tam nejste s kupou jiných turistů. A o tom je i dvoukolák "mimo sezónu"!

Vozeeczech.com

Radost táhnout, radost jet

Informace

Kontakt

E-mail: info@vozeeczech.com
Telefon: +420 734 155 774

Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky